wtorek, 13 listopada 2012

Pomysły

Cześć! Dziś notka o blogu. Z dnia na dzień mam coraz więcej wyświetleń za co naprawdę dziękuję, ale wiem, że jest nas jeszcze więcej. Chciałabym was poprosić o pomoc w tej sprawie. Jakie macie pomysły na reklamowanie bloga w sieci? Kiedyś, pewna osoba o nicku Alex Fleur napisała w komentarzu, że można stworzyć reklamę na Youtube. Uważam, że to jest świetny pomysł. Więc poszukuję osoby, która taką reklamę by zrobiła :) Oczywiście liczy się każdy pomysł i jeśli macie inne pomysły na wypromowanie bloga, to możecie napisać na oficjalną pocztę tego bloga:  greysonchancepoland@o2.pl . Jednocześnie proszę też o przesyłanie różnych informacji o Greysonie, które znaleźliście, a ja do nich nie doszłam i nie zamieściłam ich na blogu. Jak na razie organizacja bloga idzie mi dobrze, ale mam teraz więcej nauki, więc każda, nawet najmniejsza pomoc mi się przyda. Informacje również przesyłajcie na wyżej zamieszczoną pocztę. Z góry dziękuję za wszystko :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz