sobota, 1 czerwca 2013

Lista Enchancers

Cześć wszystkim.
Mam taki nowy pomysł na bloga.
Chciałabym wprowadzić listę Polish Enchancers.
Co o tym myślicie?
Podałybyście mi swoje imiona, wiek i nick na Twitterze (jeśli ktoś posiada TT).
Spisałabym wszystkie i umieściła w nowej zakładce na blogu.
Napiszcie mi co o tym sądzicie w komentarzach i od razu możecie mi napisać swoje dane :D

No to tyle, tak na krótko :)


+ GŁOSUJEMY NA GREYSONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GŁOSUJEMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 komentarzy:

  1. świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł :D
    a mogłabyś napisać jakie dane trzeba dokładnie podać ( imię , nazwisko , miejsce zamieszkania ) ? : 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No napisałam wyżej, że trzeba podać Imię, wiek i nick na Twitterze :)

      Usuń
  3. Super !
    Dobry pomysl ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam a kto to Enchancers*?

    OdpowiedzUsuń
  5. Daria, 15 lat, @Daria_Believe

    OdpowiedzUsuń
  6. Hania , skończę 14 lat w lipcu , miałam tt ale nie pamiętam nazwy ani wgl. bo dawno nie wchodziłam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok spoko. Zapisałam cię już. Lista pojawi się jak będzie więcej :)

      Usuń