poniedziałek, 9 września 2013


Cześć Wszystkim!

Nazywam się Sara i od teraz będę pomagała w prowadzeniu bloga! :D
Mam nadzieję, że będziecie dla mnie wyrozumiali, gdyż jestem tutaj nowa i liczę na to, że mnie polubicie :)
Jeślibyście chcieli wiedzieć coś więcej na mój temat,  pytajcie w komentarzach :)

Teraz przejdźmy do konkretów :)     :

"Greyson" - to chłopięce imię, ma wariant z języka staroangielskiego  - "Grayson", co oznacza "syn siwego człowieka" :)


#SorryDadScott



Greyson ostatnio na twittera dodał taki wpis: 


"Śpimy w naszych autach, wstajemy rano i zdajemy sobie sprawę kim jesteśmy"  




Jak powiedziała Natalia, Greyson czasem dodaje takie wpisy, że trzeba się mocno zastanowić co miał na myśli... W 100 % się z nią zgadzam, trzeba przyznać, że Greyson jest bardzo kreatywny :)



Sara :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz