środa, 15 stycznia 2014

#PlanetXArtExhcange

Greyson ostatnio bardzo dużo udziela się na Twitterze. Jest zachwycony pracami, jakie robią jego fani. Jeśli macie jakieś fan art z Greysonem to przyślijcie mu je na Twitterze wraz z hasłem #PlanetXArtExhcange, może wam się poszczęści i Greyson je zauważy :)
Macie tu kilka przykładowych prac






A tu macie przykładowy filmik, który również został zauważony przez Greysona


Jak idzie wam promowanie Temptation? Pewna fanka wydrukowała plakaty i porozwieszała w swoim mieście :D

Mi udało się dotrzeć do portalu kotek.pl 
porozsyłałam jeszcze innym stroną, ale na razie nie mam odpowiedzi. 
Ważne że w ogóle coś udało się zrobić.




5 komentarzy:

  1. Wiesz gdzie mogę kupić jego płytę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że na stronie Empika możesz kupić tak jak kupujesz w iTunes czyli elektronicznie na komputer, ale jeśli chodzi o taką prawdziwą płytę to jest ona dostępna w internetowym sklepie fan.pl tu masz link http://www.fan.pl/katalog/p92152288_greyson_chance_truth_be_told.html

      Usuń
    2. Dziękuje :*

      Usuń
    3. nie ma sprawy :) Jeśli masz więcej pytań to pisz do mnie na asku http://ask.fm/leila975

      Usuń
  2. LOF
    MRAŁ
    KIS
    HUE HEU

    OdpowiedzUsuń