wtorek, 29 kwietnia 2014

#GreysonDay2014

28 kwietnia jest dla nas wszystkich wyjątkowym dniem. Tego właśnie dnia Greyson opublikował swoje wykonanie Paparazzi na youtube. Wczoraj minęły CZTERY lata od tego pamiętnego dnia.
Było wiele akcji na Twitterze, a Enchancers znowu się jednoczyły.
Greyson podziękował fanom za ten czas. Napisał dla nas list, długi list. Zawarł w nim to, co przeszedł od tamtej chwili. Wspomina o szybkim początku kariery, później o zerwaniu umowy z wytwórnią, o załamaniu i w końcu chęci powrotu. Powrotu dla nas. Na Twittrze Greyson napisał że Planeta X jest nowym początkiem. Nie będę spojlerować, ale wiem że niektórzy nie zrozumieją wszystkiego, dlatego jeśli mi się uda to w majówkę wam to przetłumaczę.
http://greysonchance.tumblr.com/post/84150657238/what-an-amazing-4-years





Greyson był wczoraj ze znajomymi na koncercie zespołu GroupLove



4 komentarze:

  1. hejka, miałam dołączyć tutaj jako adminka, pamiętasz mnie jeszcze? Podałam maila, ale nadal nie zostałam "zaproszona" czy jak to się tam nazywa :D czy jest to nadal aktualne? xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysyłałam Ci zaproszenie przed tym jak zawiesiłam bloga, nawet dwa razy i właśnie się zastanawiałam czy nie chciałaś czy coś. Na razie jakoś sobie radzę, może później :) wciąż nie mogę się pogodzić z myślą że ktoś będzie prowadził tego bloga. To jest moje dziecko xD Ale jak będę miała problemy to poproszę Cię o pomoc, jeśli wciąż będziesz miała ochotę :)

      Usuń
  2. kiedy przetłumaczysz ten list?

    OdpowiedzUsuń