sobota, 23 lutego 2013

Lennon Video

Mam dla was filmik z wywiadu Greysona dla The John Lennon Educational Bus Tour. Niestety jest on z tymi usterkami, co były u nas wczoraj. Przez pewien czas nie ma głosu. Ale odpowiedzi można się dosłuchać.
Ja na przykład jeszcze zrozumiałam  i wychwyciłam oprócz tego wczorajszego jeszcze takie odpowiedzi.

Greyson w tym wywiadzie powiedział, że nie jest fanem Kalifornii, że jest dla niego za duża.

Powiedział, że nie wszystkie piosenki z Truth Be Told nagrywał w jednym studio.

Gdy został spytany o fanów powiedział, że są świetni i że mimo tego, że Greyson ma czasami gorsze dni to zawsze są z nim. Są wspaniali. "Zanim byłem artystą, nie rozumiałem tego, teraz wiem, że oni są bardzo pomocni"
Niestety Greyson powiedział, że jego fani to jego najlepsi przyjaciele. Wywołało to wielką burzę na Twitterze, bo jeszcze dwa lata temu powiedział, że jesteśmy jego żonami.

Gdy reporterka czytała pytanie od jakiejś AlisonChance (chyba). Greyson powiedział o znam tą chyba. Po chwili powiedział, że to zabawne gdy fani pytają go jak tam twój pies.

Kolejne pytanie to: "Gdybyś mógł zadać jedno pytanie swoim fanom. Jakie ono by było?"
Greyson: "Wow to naprawdę dobre pytanie." I wydaje mi się, że powiedział, że lubi pytać o różne opinie i muzykę czy coś w tym stylu. Później powiedział, że lubi z nimi rozmawiać, bo są bardzo mądrzy.

Później pokazuje prawo jazdy. Mówi, że sam tu przyjechał. Pokazuje zdjęcie i mówi, że w trakcie robienia zdjęcia był bardzo zdenerwowany, bo jego mama kazała mu siedzieć prosto i się nie ruszać.

Późnej jest pytanie o jakieś miasto na M :D i czy Greyson planuje tam koncert. Greyson odpowiada, że to było jedyne miasto, w którym nie był w czasie swojej trasy po USA i mówi, że w czasie następnej tam pojedzie.

Następne pytanie "Dlaczego jesteś wegetarianinem?" 
Greyson "Jestem chrześcijaninem i jest post, więc przez 40 dni trzeba z czegoś zrezygnować. To jest na prawdę trudne nie jeść mięsa. I byłem jak OMG"
I wtedy opowiada o tofu i mówi, że kocha sushi.

Później wywiad się kończy. Tzn jeszcze był chyba, ale transmisja została przerwana. Teraz wy go obejrzyjcie i powiedzcie co jeszcze wyłapaliście, albo co ja zrozumiałam źle :)


2 komentarze:

  1. Jak go obejrzałam, to mnie zamurowalo..... Nawet jak mowi to jest slodkiiii kooooocham goooo i jego cudowny glos :) a blog jest ekstra :) moje konto na twitterze to EnChaNcEr ღ BeLiEbEr :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha.. to prawda :D Ok już Cię obserwuję :D

      Usuń