środa, 15 maja 2013

Hej to znowu ja :D 
Jak zapewne wiecie jest ta akcja ze wstążkami. Każdy fandom ma inny kolor. Na początku Enchancers zostały pominięte. Ale teraz już mamy. Dzięki wspaniałej @My_King_Greyson dowiedziałam się, że naszym kolorem jest szafirowy :) Od dziś nosimy szafirową wstążkę na ręce. 

I również dzięki Natalii odkryłam nową stronę polskich fanek na Facebook'u. To znaczy po tym jak widzę działa już od jakiegoś czasu, ale teraz ją zobaczyłam dopiero.

Zachęcam do polubienia stronki oraz do wciśnięcia follow u tej kochanej, wymienionej wyżej, siostry :) 

A teraz zmykam się uczyć biologii.
Komentujcie mi proszę, bo nie wiem czy ktoś tu jest xD

5 komentarzy:

  1. O jak super! Szkoda, że nie szary albo czarny :C Ale i tak będe nosić!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, dziekuje za napisanie o mnie na twoim blogu, czuje sie zaszczycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D To dzięki tobie o tym wiem, więc musiałam cię dopisać :)

      Usuń
  3. dzieki za powiadomienie o wstazkach, bede nosic

    OdpowiedzUsuń
  4. Szafirowy jeden z moich ulubionych kolorów *.* Tyle wygrać : 3

    OdpowiedzUsuń