sobota, 25 maja 2013

Hej wszystkim.
Greyson wyjeżdża dzisiaj do domu. Miejmy nadzieję, że pogoda w Oklahomie się uspokoi i Greyson razem z rodziną będą bezpieczni.
Doszła do mnie wiadomość, że Greyson ma już 182 cm wzrostu *.* Napisało tak wiele dziewczyn na TT. A jeśli to prawda to AAAAAAAA w końcu jestem od niego niższa :D

Maja (Twitter) dowiedziała się czegoś o czym ja w ogóle nie miałam pojęcia.  Mianowicie dowiedziała się, że od teraz Staci nie będzie już menadżerką Greysona. Teraz kiedy Greyson porzucił Atom Factory zajmie się niż Bill Silva Menagement. Moi zdaniem Maja jest świetna i potrafi wyszukiwać mnóstwo ciekawych informacji, dlatego zapraszam was na jej konto oraz na oficjalne konto polskich Enchancers, gdzie Maja jest jedną z adminek i dodaje różne ciekawe wpisy.

+ jeszcze kilka zdjęć Greysona










+ rysunek zrobiony przez fana,  który Greyson dodał na Instagrama
+ fanart czyli tekst nowej piosenki greysona


5 komentarzy:

  1. Jeju to fajnie masz , wysoka jesteś :<
    Ja jestem w 1 kl gimbazy i mam 1m51 :C
    od mnie zawsze był wyższy xd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam fajnie, nie lubię tego.
      Ja jestem w 3 gim i od pierwszej klasy wiele urosłam, więc ty też na pewno pójdziesz w górę, nie martw się :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję xd.
      Bo jak tak stoję przy moich kolegach z kl. , którzy mają po 1,80m lub , 70 to się czuje jak taki krasnaaal ";___; chociaż mój ortopeda mi powiedział , że już nie urosnę i moja mama jest taka niska : >
      Dzięki za pocieszenie :*

      Usuń
  2. Hej! Super blog! Też uwielbiam Greysona <3

    OdpowiedzUsuń