czwartek, 15 sierpnia 2013

Cześć wszystkim.
Jutro ważny dzień. Szesnaste urodziny Greysona.
Z tej okazji spamujcie jak najwięcej na TT z akcją  ‪#‎HappyBirthdayGreysonFromPoland
Ja wyjeżdżam z domu ale postaram się wykupić internet i spamować razem z wami.

Przypominam że dziś Greyson ma występ na Family Day.

Jest kawałek nowej piosenki Greysona "Insomnia"

http://www.youtube.com/watch?v=JuOmmuwd48A


I zdjęcie nowej fryzury. Wygląda bosko *.*


Przepraszam że rzadko piszę, ale trochę muszę kombinować, bo potłukłam sobie ekran w laptopie i muszę pożyczać laptopa od siostry a ona rzadko mi go daje :| 

Do zobaczenia jutro na TT :)



2 komentarze:

  1. Ja się już nie mogę doczekać tej piosenki! Kooocham Cię za Tego bloga,znam bardzo mało polskich Enchancers :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe i bardzo pomaga. Ja też znałam mało, ale teraz na Twitterze poznałam mnóstwo dziewczyn i piszemy. Jeśli nie masz TT to śmiało załóż,a na pewno poznasz, chociażby przez internet. A co do piosenki to ja też już nie mogę doczekać się gdy będę 24/7 słuchać nowej płyty *.*

      Usuń