piątek, 16 sierpnia 2013

#HappyBirthdayGreysonFromPoland

16 sierpnia dobiega końca.
Jest już po 23 a ja sobie siedzę i maniaczę :D

Na tt było dzisiaj wiele akcji.
Na początku napiszę o tej najważniejszej.

#HappyBirthdayGreysonFromPoland 

Według mnie akcja w 100% udana. Co prawda nie byliśmy w światowym trendach, ale byliśmy na pierwszym miejscu w polskich :') Pomagało nam mnóstwo ludzi z różnych fandomów. Pisali ludzie którzy nie wiedzieli kim jest Greyson. Dziękuję <3



Dostaliśmy nawet jednego tweeta od zagranicznej fanki :D


Teraz trochę o innych akcjach

#Happy47thBirthdayGreyson

Duża akcja, była w światowych trendach.
Pewnie większość z was zastanawia się czemu 47. Też nie wiedziałam, ale pewna dziewczyna wytłumaczyła mi o co chodzi. 
Dwa lata temu w jednym z wywiadów Greyson powiedział, że ma 45 lat. Więc dziś, dwa lata później, ma 47 :D 
Najlepsze w tej akcji było gdy ludzie nie wiedzieli o co chodzi i pisali. Jakie 47 przecież to dzieciak xD 



Były jeszcze inne akcje takie jak 
#HappyBirthdayGresyonChance
#Happy16thBirthdayGreysonChance
#WishYouAllTheBestGreyson
ale żadna nie przyniosła takich efektów jak opisana wyżej. 







+
Proszę aby w razie zmiany nazw na TT informować mnie w komentarzach.

Jedna z dziewczyn podała propozycję aby ci którzy nie mają TT a chcą porozmawiać z innymi fankami podawali swoje aski. Myślę że to nawet dobry pomysł. Wszyscy nie zależnie od tego czy mają tt czy nie mogą podać swoje aski jeśli chcą w komentarzach pod listą. Tylko podajcie do kogo mam dopisać xD 
(Miałam to napisać w ostatniej notce, ale zapomniałam. Przepraszam)








3 komentarze:

  1. Myślę, że fajny pomysł z tymi kontami na asku, bo np. smilers urządzają sobie akcje na ask.fm. wybierają dzień i godzinę i zadają sobie wtedy pytania dotyczące miley :). możemy zrobić coś podobnego :)
    TT: @HeroGreyson, Ask.fm: http://ask.fm/fankajbnatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł ;)
    TT: @MyPaleGrey
    Ask: http://ask.fm/MajaPL96

    OdpowiedzUsuń
  3. TT: @GreyIsPerfectx
    Ask: http://ask.fm/nataliee000

    OdpowiedzUsuń