wtorek, 25 grudnia 2012

Filmik

Hahaha znalazłam dziś na youtube taki śmieszny filmik. Jest bardzo stary, ma już ponad 2 lata, ale bardzo mi się spodobał. Są tam dwie dziewczyny (nie śpiewają najlepiej, ale nie o to mi chodzi, więc nie zwracajcie uwagi na śpiewanie, tylko na słowa :P) na początku klipu uwielbiają Justina Biebera, lecz zamiat tak jak w oryginale powinny śpiewać Baby śpiewają Greyson. Później Justin już się nie liczy :P

Miłego oglądania:




Hahahah mam też kilka faktów o Greysonie. Wyczytałam je na Twitterze jego psa Whiskey O.o
Nie, nie zwariowałam. On serio ma Twittera:




hahahaha nie wiem kto to prowadzi, ale jest Ok :PP

Fakty

1. Greyson wolałby fankę. Uwierzcie mi.
2. Greyson podkochuje się w Ali Simpson, ale on nigdy nie umówi się z nią, ponieważ poślubi fankę.
3. Maddi Jane i Greyson Chance nie umawiają się :))

Jak wam się podobają psie informacje ?(psie informacje :PP o matko sypię sucharami hahahaha )









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz