sobota, 19 stycznia 2013

Cytaty

Na Twitterze jest mała akcja, gdzie wypisują cytaty Greysona. #GreysonQuote
Mam dla was kilka cytatów po polsku i znaczenie.
1.
"If I could be a superhero. I would be superman. He can fly, he's strong.. Even though I'm not that strong. " -  
Gdybym mógł być superbohaterem. Byłbym supermenem. On potrafi latać i jest silny. Mimo że ja nie jestem tak silny.
2. 
"A woman who has a beautiful face doesn't mean that she has a beautiful heart too" - Kobieta, która ma piękną twarz, nie zawsze oznacza, że ma też piękne serce.
3.
"Always follow your dreams, Response for it, Work for it, And in the end you'll succeed" - Zawsze podążaj za swoimi marzeniami. Odpowiadaj na nie, pracuj na nie. A w końcu osiągniesz sukces.
4. 
"Stalking my fans tweets and posts, makes me smile throughout the day, I love them so much." - Przeglądam tweety i posty moich fanów, one sprawiają, że uśmiecham się przez cały dzień. Bardzo je kocham.
5.
“I'll never give up til I get what I want, cause Enchancers still supporting me" - Nigdy się nie poddam póki nie dostanę tego co chcę, ponieważ Enchancers zawsze będą mnie wspierać.
6.
"A guy should always text a girl first." - Chłopak zawsze powinien pisać do dziewczyny pierwszy.
7.
“I hope my music can touch those who don’t even speak my language…” -  Mam nadzieję, że moja muzyka dotknie nawet tych którzy nie mówią w moim języku.

I chyba najbardziej już znany wszystkim:
8.
"I will marry a fan." - Poślubię fankę.

A jak wam idzie głosowanie? Greyson cały czas na 3 miejscu. Trochę szkoda. Do pierwszego miejsca brakuje mu 400 głosów. Więc głosujemy.   http://shortyawards.com/category/singer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz