sobota, 26 stycznia 2013

Ok

Ok. Na razie na Twitterze nie ma akcji #EuropeneedsGreyson ale jest #EnchancersFightForGreyson Więc wbijajcie na Twittera i lecimy !!!
Oraz zdjęcie samochodu Greysona. Będzie mógł nim jeździć już niedługo bo prawo jazdy dostanie już w lutym, gdyż w niektórych stanach USA można prowadzić samochód 6 miesięcy przed ukończeniem 16 roku życia.

Greyson opuścił swoją pierwszą wytwórnię płytową - Interscope Geffen A&M Records.
Ona pomogła mu zacząć karierę i razem wydali pierwszą płytę: HOTTN.
Greyson poinformował o tym w czwartek na Twitterze 

“So the word is out that myself and Interscope have parted ways. It was a positive parting, for both of us, and I will always remember them as my first home and my first record label. I will miss my friends at IGA, but I think that this is a positive thing for my artistic career and for the future. HOTTN would’ve been nothing without their staff and I am forever grateful to have bonded with everyone at Interscope. #newfrontiers”


"Więc słowa ja i Interscope się rozeszły. To było pozytywne rozstanie dla nas obojga. Zawsze będę was pamiętać jako mój pierwszy dom i moją pierwszą wytwórnię. Będę tęsknił za moimi przyjaciółmi w IGA, ale myślę, że to pozytywne dla mojej kariery i przyszłości. HOTTN byłoby niczym bez ich personelu i jestem wdzięczny wszystkim z Interscope."

Greyson  będzie teraz w Greyson Chance Music L.L.C.,  która swoją siedzibę będzie miała w Bevery Hills w Kalifornii.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz