wtorek, 23 kwietnia 2013

Greyson Day.


Siemka, chciałam wszystkich poinformować że dnia 28.04 jest Światowy dzień Greysona Chance.
Jak już wspominałam we wcześniejszych notkach jest to dzień w którym Greyson dodał swoje wykonanie utworu "Paparazzi" na Youtube.
W niedziele wszyscy fani Greysona tweetują:


#WorldGreysonDay
#HappyGreysonDay
#GreysonDay2013 

Jednocześnie prosimy o nie spamowanie. Pisanie hash tagów z liczbami lub literami.
Chcemy aby były to normalne tweety, tylko żeby zawierały te akcje  :)
Zaczynamy od razu w niedziele, nie zwracając uwagi na różnice czasu. 
Przed Europą zacznie Azja, więc może już coś będzie.
W zeszłym roku akcja przyniosła wielki sukces.
Teraz zamierzamy zrobić najdłuższą akcję w historii Enchancers!!!
Musisz tam być.
Poinformuj inne fanki oraz dodaj na TT

"I’m helping @GreysonChanceU and @TilTheNight launch World Greyson Day 2013 on Sunday April 28, 2013!"
Jeśli my Polskie fanki chcemy zaistnieć musimy działać. 
Musimy sprawić by chociaż jeden z tagów był w POLSKICH TRENDACH.
Gdy to już nastanie, chociaż będzie to trudne, musimy zrobić screena i wysłać do @GreysonChanceU.
Później zostaną umieszczone screeny z najróżniejszych państw na świecie 
na stronie na Facebook'u Greyson Chance Universe
Tekst tłumaczyłam, tzn wybierałam najważniejsze info ze strony Greyson Chance Universe.
Całość możecie znaleźć tutaj TUTAJ

Już dzisiaj zaplanuj swój czas w niedziele.
Pokażmy, że istniejemy. 
Mamy jeszcze dużo czasu.
Może zrobimy coś jeszcze? Hmm.. Co myślicie? Czy wam się nie chce?
(i tak nie dodacie komentarzy, więc po co ja pytam)

+
Kilka zdjęć Greysona ze znajomymi.







I jeszcze chciałam spytać czy macie jakieś propozycje zdjęć na tło na blogu, bo chciałabym zmienić wygląd ten się trochę znudził, i trudno się na nim czyta.
(tak tu też mam nadzieję, że napiszecie komentarz, może go dodać każdy nie musisz być zalogowany)




3 komentarze:

  1. Dobrze się czyta na tym tle, a także nie zanudza.. Jak przecież Greyson mógłby znudzić się Enchancerom!

    Co do akcji: nie mogę się doczekać i na pewno bd tweetować ile wlezie :)

    P.S Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Jeśli wam czyta się dobrze, to nie będę zmieniać na razie.
      I liczę na ciebie w niedzielę. Łączymy się :)

      Usuń
  2. Ja też na pewno pomogę : 3

    OdpowiedzUsuń