poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Pytania i odpowiedzi

Wczoraj jak zapewne wiecie, odbyło się Q&A.
Pytania i odpowiedzi

Pytanie: Co jest ciężkie w pracy jako artysta?
Odpowiedź: Stały nacisk, ale lubię to. Pomaga mi się skupić.

Pytania: Gdzie teraz jesteś. Oklahoma? 
Odpowiedź: Tak. Jestem w lochu. 

P: Gdzie jest twoje wspaniałe pianino?
O: W magazynie z wieloma innymi specjalnymi rzeczami. Uwielbiam chodzić do tej jednostki :)

P:  Czy kiedykolwiek masz tremę?
O: Czasami. Denerwuję się gdy jestem na żywo. Bo nie ma programu re-dos. haha

P: Jak się czujesz wiedząc że dodałeś "Paparazzi" 3 lata temu.
O: Bardzo szalone. Byłem nostalgiczny cały dzień.

P: Czy zamierzasz zaprojektować inne pianino do twoich nowych piosenek?
O: Tak. Mam mnóstwo szalonych pomysłów. Chce zrobić z niego centrum całego pokazu zamiast zwykłego fortepianu. Dlaczego nie zrobić z niego sceny.

P:  Czy współpracujesz z jakimś artystą na swoim nowym albumie?
O: Mam jednego na uwadze.

P: Czy jest coś co zrobiłeś w ciągu ostatnich 3 lat i chciałbyś to zmienić?
O: Niekoniecznie. Popełniłem wiele błędów w trakcie kariery, ale uczyłem się na nich. Myślę że to jest proces, przez który trzeba przejść.

P: Najbardziej szalona rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłeś?
O: Sekret, sekret.

P:  Jest coś, co zawsze pozwala lepiej ci się poczuć?
O: Słuchanie bardzo starych piosenek.

P: Jaka jest ulubiona rzecz którą zrobiłeś w ciągu ostatnich 3 lat jako artysta?
O:  Daj mi pomyśleć o tej jednej... Myślę, że robienie małych koncertów klubowych. To są moje ulubione.

P: Ulubiony raper?
O: NAS cały czas.

P: Gdzie widzisz siebie za dziesięć lat?
O: Miejmy nadzieję, piszącego muzykę.

P: Co się stało z Super Schwy? My ciągle czekamy.
O: Hahaha koleś, nie mam pojęcia. To musi się zdarzyć.

P: Jedno słowo, którym mógłbyś opisać swoje nowe nagrania.
O: Hmm mógłbym powiedzieć... starsze

P: Czy uważasz się za osobę podejmującą ryzyko, czy za osobę, która pozostaje w swojej strefie komfortu?
O: Staram się podejmować ryzyko.

P: Kiedy usłyszymy nowe piosenki? Ty wymiatasz.
O:  Chcesz usłyszeć fragment? Mam niespodziankę.

I w tym momencie po kilku nieudanych próbach udało nam się odtworzyć niespodziankę.
Posłuchajcie jeszcze raz http://telly.com/IL3LCT

3 komentarze:

  1. Dzięki za tłumaczenie :) Kocham ten filmik <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaram się ty filmikiem jak helikopter w ogniu : 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej szlona rzecz, jaka zrobiłeś w życiu'' - hahahah xD my wiemy xD - video harlem shake xD hah, No wiadomo, że odpisał, że to sekret xD

    OdpowiedzUsuń