poniedziałek, 22 kwietnia 2013

GreysonQA

Dziś w nocy odbyła się słynna Twitterowa gra Q&A. Fani zadawali pytania Greysonowi a on na nie odpowiadał. Na prawdę nienawidzę różnicy czasu między Polską a USA. 
Mam dla was Pytania i odpowiedzi.

Pytanie: Kiedy zaprezentujesz więcej muzyki?
Odpowiedź: W ciągu kilku miesięcy. Pisałem non-stop i byłem w studiu.

P: Jak idzie praca w studiu?
O: Bardzo dobrze. Starałem się przygwoździć (?) wiele pomysłów lirycznych. (nie da się tego inaczej wytłumaczyć chodzi o to, żeby jak najwięcej tekstów napisać)

P: Jak idzie praca w studiu. (takie samo)
O: Próbowałem wymyślić jak najwięcej interesujących rzeczy i połączyć z muzyką.

P: Czy pisałeś wszystkie nowe piosenki?
O: Tak, łącznie z grupką ludzi.

P: Dlaczego nie udostępniasz rzeczy często?
O: Bardzo przepraszam. Byłem ostatnio bardzo zajęty.

P: Czy ciągle pamiętasz o fanach, którzy byli tu od początku?
O: Tak pamiętam i zawsze będę. Obiecuję.

P: Jak będzie brzmiała nowa muzyka?
O: Myślę, że was zaskoczy. To jest coś, co zawsze chciałem zrobić.

P: Twój ulubiony zespół.
O: W tym momencie mogę powiedzieć, że The Police. Są na prawdę dobrzy. Sprawdź ich.

P:Czy nowa muzyka to będzie poważny soul music?
O: Haha. Może nie zbyt Ray Charles, ale trochę.
(posłuchajcie: Ray Charles - Mess Around )

P: Jaka jest twoja ulubiona książka?
O: Buszujący w zbożu oczywiście.

P: Masz założone skarpetki?
O: Aktualnie jestem boso. Pierwszy raz.

P: Kiedy będziesz u Ellen?
O: Na razie mam zamiar skupić się na tworzeniu muzyki, a później ją promować.

P: Co teraz robisz?
O: Gram na tych klawiszach.

To tyle. Mam nadzieję, że nie ominęłam żadnego pytania. Zdjęcie dodane przez Greysona po zakończeniu QA.


Cieszę się, że znowu ma czas dla fanów. Brakowało mi tego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz