niedziela, 20 października 2013

Cześć XD

Niestety weekend dobiega właśnie końca, ale co poradzimy... ;)


Tutaj macie zdjęcie Greysona, jak spotyka się z przyjaciółmi :) :


Spójrzcie ile Greyson Universe ma już obserwujących na Twitterze  :D (często bierzemy stamtąd informacje :D)




Minęło już trochę czasu odkąd ostatni raz widzieliśmy  mega wielki uśmiech Greysona,
 macie tutaj bardziej aktualne zdjęcie XD :



Tutaj macie zdjęcia Greysona: 







A tutaj  Greyson w okularach ;3   :



No i tutaj zdjęcie Greysona z przyjaciółmi w Edmond XD :




To by było na tyle :)
Jeny... Zauważyłam, że dodając Wam posty strasznie często piszę "-A tutaj" (albo coś w tym rodzaju)...
Nie mam pojęcia czemu tak robię, ale tak najłatwiej mi zacząc notkę :) Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza :) Miłego tygodnia! :)
Sara :)

3 komentarze:

  1. i to uczucie gdy nie wiesz czy to Greyson jest taki wysoki czy jego przyjaciele tacy niscy xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Greya. A szczery usmiech ja robilam, przed nim :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam ostatnio na takie pomysł . Nie wszyscy mamy tt więc możemy zrobić tak że pozapraszamy się na fejsie do znajomych ( najlepiej do jeden osoby ) a ta osoba stworzy grupę Polisch Enchancers i tak będzimy razem w jednym miejscu :3 Co wy na to i czy wgl. opłaca się to robić . ? xd.

    OdpowiedzUsuń