czwartek, 31 października 2013

Polski Dzien Greysona :D

Dzisiaj mija dokladnie rok od tego jak zostal zalozony blog przez 'Leile' :) Tak jak Ona napisala w poprzednim poscie, mozemy obchodzic co rok, 31 pazdziernika ten dzien XD Sa to tak jakby pierwsze urodziny tego bloga :) Ja o ile dobrze pamietam to jakos w polowie listopada znalazlam w sieci ten blog i od wtedy zaczelam go regularnie przegladac. Wtedy, nawet nie zamarzylabym, ze bede pomagac w jego prowadzeniu. Tak poza tym to zapewne wszyscy powinniscie wiedziec, ze dzisiaj obchodzimy Halloween, zachecam Was do poczytania o historii tego swieta, bo to jest naprawde ciekawa historia, a ja nie chce opowiadac bo jeszcze cos pomyle i zle Wam opowiem :) 

Niestety dzisiaj nie dam rady dodac posta takiego jak zwykle, gdyz jestem na telefonie a dzisiaj do laptopa nie mam dostepu ;(

Tak poza tym to tak myslalam sobie i macie instagrama? Mozemy sie wszystkie/wszyscy co czytaja bloga zaczac obserwowac :) Jesli chcecie to podawajcie linki w komentarzach :) Jesli zobacze, ze sa jacys chetni to rowniez mojego instagrama podam :)

Strasznego Halloween! :D

Sara :)

2 komentarze: