środa, 9 października 2013

Q&A

Cześć kochani :)
Greyson w niedzielę (tj. 6.10) zrobił niespodziewane Q&A

Pytanie: Jaki film lubisz najbardziej oglądać, gdy nie czujesz się dobrze?
Odpowiedź: "Obcy" w reżserii  Ridleya Scotta.

P: Chcesz iść ze mną na bal? (@MissSuperfan)
O: Byłaś na koncercie. Pamiętam Cię. Niestety, nie sądzę, że będę w stanie to zrobić. Ale będę tam duchem. W rogu. Mówiąc do siebie.

P: Jak myślisz ile piosenek napisałeś w ciągu ostatnich kilku miesięcy?
O: Dużo. Czuję, że spałem 12 godzin w ciągu ostatnich 2 miesięcy.

P: Jak tam Whiskey?
O: Jest szalony tak jak zawsze. Próbuje ukraść mi telefon i napisać do swoich koleżanek.

P: Jaka jest twoja ulubiona piosenka, która napisałeś, której nie słyszeliśmy?
O: "Meridians" Zrobiłem ją z Royem Battle. Jest klasyczna z lirycznym arcydziełem.

(zdjęcia Greya z Royem)

Embedded image permalink

P: Czy są duety na twojej nowej płycie?
O: W tej chwili nie.

P: Czy byłeś smutny kiedy zmarł Cory Monteith? (aktor z serialu Glee)
O: Byłem zdruzgotany. Byłem u przyjaciół kiedy się dowiedziałem. Będzie mi go brakowało.

P: Czy zmieniłeś gatunek muzyki w swoich nowych piosenkach?
O: Nie nazwałbym tego zmianą, ale przejściem do funk/indie/pop.

P: Z jakiego tekstu piosenki jesteś najbardziej dumny?
O: "God where you have been, I need a friend tonight" (Boże gdzie byłeś, potrzebuję przyjaciela")

P: Twój styl muzyczny bardzo się zmienił od czasu HOTTN. Dlaczego zdecydowałeś się na zmianę?
O: To nie była decyzja, to po prostu się stało. HOTTN było kiedy byłem artystą, a ja ciągle ewoluuję.

P: Jaką muzykę znajdę odtwarzaną w twoim aucie?
O:  Donny Hathaway i Prince.

P: Co się stało z pianinem z WOTL?
O: Ciągle je mam. I czarne i czerwone.

P: Czy zamierzasz zaprojektować nowe pianino?
O: Tak. Chociaż kocham pianino z WOLT to czas spojrzeć do przodu, zamierzam wszystkich zaskoczyć.

P: Czy zastanawiałeś się nad tym, że twoi fani mogą nie polubić zmiany w twojej nowej muzyce?
O: Bardzo często. Martwiło mnie to przez dłuższy czas. Ale potrzebowałem dojrzeć bardziej niż cokolwiek innego. Czułem się jak w pułapce opinii innych ludzi, pewnego dnia uświadomiłem sobie że  muszę wyrazić swoją opinie, w tym samym czasie chcę nagrać piosenki które będą mogli kochać moi fani i ja i razem przeskoczyć to oraz doświadczyć i czuję że to robię :)

P: Co było twoją inspiracją w czasie pisania "Temptation"? (pokusa)
O: To była ironia, że pokusy przychodzą zawsze kiedy ludzie są naprawdę szczęśliwi.

P: Do jakiej partii politycznej byś się zaliczył?
O: Myślę że to dość oczywiste.

P: Jakie książki aktualnie czytasz?
O: "Wyspy Na Golfsztromie" Ernesta Hemingwaya.
(osjdhfdsjhfsdurudkdsaoa czytałam jego książkę tylko że "Stary Człowiek I Morze" mam podjare xd)

P: Co lub kto był twoją największą inspiracją podczas pisania nowej płyty?
O: Nick Knight + Marlon Rueberg + Prince

I na tym kończy się niedzielne Q&A

Nowa fotka Greysona z Insta :)

Embedded image permalink

Trzymajcie się. Jeszcze tylko czwartek i piątek i długi weekend :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz